Márkák

DIM
A DIM márka története 1953-ban kezdődött. Neve a francia „dimanche” (magyarul vasárnap) szóból származik. A DIM első harisnyanadrágját ugyanis vasárnapi viseletre tervezték. 1956-ban a DIM bemutatta az első varrás nélküli harisnyáját.  1975-ben női fehérneművel bővíti a kollekcióját, 1986-ban pedig az első öntartó harisnyával, a DIM Up-pal. A DIM nem feledkezett meg az urakról sem, így 1987-ben bemutatta a férfi fehérnemű kollekcióját. A DIM az újabb forradalmi újítást 2001-ben vezette be a piacra. Lézerrel egy darab anyagból kivágott melltartóról volt szó, Body Touch néven. Ezt a technológiát napjainkban az azonos név alatt készülő harisnyanadrágok gyártásánál is használják. A DIM nem feledkezett meg a szaküzletekről sem, a luxus DIM Signature kollekció bevezetésével. Nem utolsósorban, a DIM aktív textíliákat is kínál – alakformáló alsóneműt és harisnyatermékeket, DIAM’s néven.

DIM SPORT
A DIM SPORT kollekció a "WELLNESS", illetve az enyhe és a közepes intenzitású "SPORT" tevékenységekre összpontosít. Számos jó közérzetet biztosító sportruházatot kínál a KÉNYELEM és a MOZGÁSSZABADSÁG előtérbe helyezésével.
A DIM Sport lehetővé teszi, hogy jól érezze magát minden beltéri vagy kültéri tevékenység során, mert a DIM a test és a textil szakértője. A DIM letisztult stílust, puhaságot és műszaki részletekkel rendelkező termékeket kínál megfizethető áron.